Wyszukiwarka

Regulamin

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Właścicielem serwisu Online Charter jest Paella Design Wojciech Rieger, NIP: 588-209-95-74, adres do korespondencji: ul. Okrzei 34a, 84-230 Rumia.

Pojęcia występujące  w treści Regulaminu

  1. Serwis - serwis internetowa Online Charter znajdujący się pod domenami oniline-charter.pl, oniline-charter.com.pl oraz online-charter.eu. Do korzystania z serwisu potrzebny jest dostęp do Internetu oraz przeglądarki internetowej (aktywne ciasteczka - cookies, aktywną obsługe JavaScript).
  2. Administrator serwisu - osoba zajmująca się zarządzaniem serwisem.
  3. Użytkownik - osoba korzystająca z usług Serwisu.
  4. Treść Serwisu - zawartość merytoryczna Serwisu: oferty i opisy jednostek pływających.

Postanowienia ogólne

  1. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację przez Użytkownika warunków Regulaminu oraz zapoznanie się z Polityką prywatności.
  2. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez serwis danych osobowych podanych podczas rejestracji konta w celach służących wywiązaniu się ze świadczonych usług. Serwis oświadcza, że dane są mu niezbędne jedynie do procesu rejestracji i nie będą one przekazywane osobom trzecim.

Zasady korzystania z Serwisu

  1. Rejestracja Użytkownika odbywa się przez zakładkę Załóż konto.
  2. Wpis do bazy jednostek jest dodawany bezpłatnie. Wpis jest dostępny automatycznie po jego wprowadzeniu.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do wpisania prawidłowych i niezbędnych danych kontaktowych podczas rejestracji. Wpisanie nieprawidłowych danych upoważnia administratora serwisu do skasowania wpisu, jeżeli użytkownik ich nie uzupełni w przeciągu 7 dni od wezwania administratora serwisu.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do umieszczania wpisów zgodnych z profilem i tematyką serwisu w kategoriach zgodnych z ich przeznaczeniem.
  5. Wpis zostaje dodany na okres 365 dni.
  6. Na 14 dni przed końcem okresu 365 dni użytkownik zostanie powiadomiony mailowo o nadchodzącym końcem publikacji oraz o możliwości jej przedłużenia.
  7. Kategorycznie zabrania się umieszczania w serwisie wpisów lub ich elementów o podtekstach seksualnych, naruszających lub mogących naruszyć normy moralne lub etyczne, w szczególności zdjęć i innych treści pornograficznych. Ponadto zabrania się zamieszczania w ogłoszeniach wszelkich plików multimedialnych (w tym zdjęć i filmów), do których użytkownik nie posiada co najmniej majątkowych praw autorskich, które nie obrazują istotnych elementów danej oferty, tj. np. wyodrębnionych logotypów, spotów reklamowych, dodatkowych napisów (w tym adresów www, numerów telefonu, tekstów reklamowych), prezentacji (w tym złożonych ze zdjęć).
  8. Wpis niezgodny z zapisami regulaminu zostanie usunięty z serwisu.
  9. Serwis zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia usług, o ile nie doszło do złamania regulaminu.
  10. Jeżeli zaistnieje konieczność czasowego odłączenia dostępu do pewnych usług/serwisu, serwis zobowiązuje się do poinformowania o tym użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem.
  11. Użytkownik może zakończyć publikacje dodanego przez siebie wpisu w dowolnym momencie bez podawania przyczyny.

Postępowanie reklamacyjne

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo składania reklamacji dotyczących świadczonych usług w Serwisie.
  2. Reklamacje składać należy drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    1. imię i nazwisko oraz login użytkownika;
    2. opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji.
  4. Serwis rozpatruje reklamację Użytkownika w możliwie najkrótszym terminie. Termin nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych.
  5. Reklamacje nieposiadające danych, o których mowa wyżej nie podlegają rozpatrzeniu.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku:

  1. Podania nieprawdziwych lub niepełnych informacji podczas procesu rejestracji,
  2. braku ciągłości świadczenia usług niezawinione przez serwis,
  3. niedotrzymania warunków regulaminu przez użytkownika,
  4. kataklizmów (np. powódź, huragan itp.),
  5. działania niezależnych czynników i osób trzecich (np. awarie sprzętu, oprogramowania w sieci, itp.).